Συχνές Ερωτήσεις – Faq

Συσκευή

Πιέστε ταυτόχρονα το πλήκτρο On/Off και το Κάτω πλήκτρο Ήχου (Volume down).

Ελέγξτε αν η εταιρία κινητής που χρησιμοποιείτε είναι συμβατή με τις συχνότητες λειτουργίας του Cubot smartphone σας.

Χρήσιμες πληροφορίες

Μεταφερθείτε στο μενού Ρυθμίσεις – Εφαρμογές – Όλες οι εφαρμογές – Μηνύματα – Επιλέξτε το «Εκκίνηση»

Μεταφερθείτε στο μενού Ρυθμίσεις – Αντίγραφα Ασφαλείας & Επαναφορά Εργοστασιακών Ρυθμίσεων – Ενεργοποιήστε το Λήψη αντιγράφων ασφαλείας – Επαναφορά Εργοστασιακών Ρυθμίσεων.

Μεταφερθείτε στο μενού Ρυθμίσεις – Σχετικά με την συσκευή – Αναβάθμιση

Εξασφαλίστε ότι έχετε εγκαταστήσει τους drivers για το Android κινητό. Στη συνέχεια συνδέστε ένα USB καλώδιο με τον Η/Υ και μεταφερθείτε στις “Ρυθμίσεις – Σύστημα – Επιλογές Προγραμματιστή – Κάνετε tick στο USB Debugging”

Επικοινωνήστε με το κατάστημα που αγοράσατε το CUBOT κινητό σας ή εναλλακτικά με το Service της Info Quest Technologies.

Επικοινωνία με το Service: 211 999 1260 / e-mail: qservices@quest.gr

Collection point: Αλ. Πάντου 25, Καλλιθέα

Εργαστήρια Επισκευών: Λεωφόρος Κηφισού 127 (Είσοδος από Μπιχάκη 42), Αγ. Ιωάννης Ρέντης, Αθήνα

Πως μπορώ να συνδέσω το κινητό με τον Η/Υ μου;

Εξασφαλίστε ότι έχετε εγκαταστήσει τους drivers για το Android κινητό. Στη συνέχεια συνδέστε ένα USB καλώδιο με τον Η/Υ και μεταφερθείτε στις “Ρυθμίσεις – Σύστημα – Επιλογές Προγραμματιστή – Κάνετε tick στο USB Debugging”

Προς το παρόν, οι αεροπορικές εταιρείες απαγορεύουν τη μεταφορά μπαταριών ξεχωριστά και η μπαταρία εντός της συσκευασίας θα πρέπει είτε να αποφορτιστεί, είτε να χρησιμοποιηθεί η μονωμένη πλαστική σφραγίδα πάνω στον θετικό και αρνητικό πόλο της μπαταρίας πριν την πτήση. Η CUBOT έχει επιλέξει τον δεύτερο τρόπο. Έτσι, όταν λαμβάνετε ένα νέο κινητό τηλέφωνο CUBOT, εάν διαθέτει αφαιρούμενη μπαταρία, παρακαλούμε ξεκολλήστε την ταινία της μπαταρίας πριν ενεργοποιήσετε την συσκευή.